فرمانداری کوهرنگ

ارائه گزارش اقدامات و خدمات دولت به مناسبت هفته دولت توسط سرپرست فرمانداري در نماز جمعه شهرستان کوهرنگ

ارائه گزارش اقدامات و خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان کوهرنگ

کد خبر: 154383 تاریخ انتشار: 1399/06/08 00:16:34
نمایش: 563
اخبار
بهنام چراغپور سرپرست فرمانداري شهرستان کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان، ضمن تبريک هفته دولت و تسليت ايام محرم و سوگواري سرور و سالار شهيدان آقا اباعبدالله الحسين(ع)،  گزارش عملکرد يکسال اخير دولت تدبير و اميد در اين شهرستان در زمينه هاي آب، برق، گاز، مخابرات، کشاورزي، صنعت، گردشگري، راه ها ، آموزش و پرورش، مسکن، احداث شهرک و ... را ارائه نمودند و با اشاره به افتتاح و کلنگ زني ۳۸ پروژه در هفته دولت در اين شهرستان بيان کرد براي اجراي اين پروژه ها اعتباري بالغ بر ۳۲ ميليارد تومان در نظر گرفته شده است.
بهنام چراغپور با بيان اينکه هم زمان با هفته دولت ۲۷ پروژه در شهرستان کوهرنگ افتتاح و به بهره برداري مي رسد، افزود، براي تکميل اين پروژه ها اعتباري بالغ بر ۱۴ ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان هزينه شده است و براي ۱۱ نفر ايجاد اشتغال مي کند.
سرپرست فرمانداري کوهرنگ گفت اين پروژه ها توسط ۸ دستگاه اجرايي در اين شهرستان احداث شده است و از شاخص ترين اين پروژه ها مي توان به احداث ۲ مدرسه، برق رساني به ۳ روستا، چند طرح هادي روستايي و کشاورزي اشاره کرد.
وي در ادامه با اشاره به اينکه کلنگ ۱۱ پروژه در شهرستان کوهرنگ با اعتباري بالغ بر ۱۷ ميليارد و ۴۶۹ ميليون تومان در هفته دولت بر زمين زده مي شود، بيان کرد: شاخص ترين اين پروژه ها شامل بهسازي و زيرسازي جاده هاي روستايي در بخش بازفت، پروژه هاي برق رساني و .. است.
  

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
3
امروز
69
دیروز
507
هفته
1618
ماه
49334