فرمانداری کوهرنگ
با حضور در بيمارستان صورت گرفت:

تقدير فرماندار کوهرنگ از کادر درمان و پزشکي بيمارستان شهر چلگرد

کد خبر: 154875 تاریخ انتشار: 1399/09/16 16:26:38
نمایش: 520
اخبار
فرماندار کوهرنگ از خدمات کادر بهداشتي و درماني بيمارستان امام سجاد (ع) شهر چلگرد تقدير کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري کوهرنگ، آقاي زمانپور با حضور در بيمارستان شهر چلگرد ضمن تقدير از زحمات کادر درمان و پزشکي کوهرنگ اظهار داشت: مقابله با کرونا نيازمند اهتمام جدي همه دستگاه هاي اجرايي است که خوشبختانه از بدو شيوع اين بحران، دستگاه هاي اجرايي شهرستان کوهرنگ پاي کار بوده اند و وظائف خود را انجام داده اند و انتظار داريم اين تلاشها تداوم داشته باشد.

فرماندار کوهرنگ افزود: مجموعه بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با اين بيماري بوده و هستند و شجاعانه و مقتدرانه ايستادگي کرده اند و به بيماران ارائه خدمت نموده اند که جا دارد از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ تقدير و تشکر نمايم.

وي ابراز داشت: پزشکان و پرستاران و کادر درمان و همه عوامل بيمارستان چلگرد واقعا جهادي کار کرده و فراتر از توانشان در اين ايام پرفشار ارائه  خدمت نموده اند که جا دارد از رياست محترم و مجموعه نيروهاي شاغل در تمامي مراکز درماني نيز تشکر و قدرداني نمايم.

آقاي زمانپور گفت: در بحران کرونا،  جوانان غيور شهرستان کوهرنگ داوطلبانه در قالب نيروهاي بسيجي و هلال احمر بصورت شبانه روزي تلاشهاي جهادگرانه داشته اند و ضمن آرزوي سلامتي براي جوانان از انها قدر داني مي نمايم .

فرماندار کوهرنگ اظهار کرد: از نزديک شاهد زحمات بي دريغ  نيروهاي سپاه، هلال احمر ،نيروي انتظامي ، شهرداري ها و همچنين دهياران ،شوراهاي اسلامي شهر و روستا و تمامي اصناف بوده ايم که با تمام توان وارد صحنه شدند و در ايستگاه هاي تب سنجي و گندزدايي محلات شهر ها وروستاها با ايثار و از خودگذشتگي براي سلامت خود و جامعه تلاش کردند و از تمام نيروهاي درگير در بحران کرونا نهايت قدرداني و تشکر را دارم .

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
160
امروز
170
دیروز
221
هفته
2519
ماه
51222