فرمانداری کوهرنگ
با حضور در دانشگاه آزاد اسلامي

فرماندار کوهرنگ با دانشجويان کوهرنگ ديدار کرد + تصاوير

کد خبر: 154877 تاریخ انتشار: 1399/09/16 22:05:56
نمایش: 441
اخبار
همزمان با روز دانشجو فرماندار کوهرنگ در دانشگاه آزاد اين شهرستان حضور يافت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري کوهرنگ، مهندس مرتضي زمانپور بمناسبت فرا رسيدن روز دانشجو، روز مقاومت و ايستادگي دانشجويان در برابر استعمار غرب با دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي کوهرنگ ديدار کرد.

فرماندار کوهرنگ در اين ديدار، ضمن گراميداشت ياد و خاطره تمامي شهيدان راه حق به ويژه شهداي دانشجو و تبريک اين روز به همه دانشجويان سربلند کشورمان، افزود: نقش مهم و ارزنده‌ اين قشر فرهيخته در سرافرازي و روشني فرداي کشور عزيزمان بر کسي پوشيده نيست. چنانکه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) فرمودند: "در جنگ نرم، شما جوان‌هاي دانشجو، افسران جوان اين جبهه‌ايد."

وي بيان داشت: قدر و ارزش دانشجويان از چنان اهميت و جايگاهي برخوردار است که افسران جنگ نرم ناميده مي‌شوند.

فرماندار کوهرنگ در ادامه گفت: به يقين دانش‌اندوزان و دانشجوياني که با حضور در حريم مقدس علم و دانش، بوسه بر ضريح زيباي حقايق مي‌زنند و نواي راستين وحي الهي "ن و القلم" را به جان قرين مي‌دارند، از زلال معرفت سيراب خواهند شد.

آقاي زمانپور ضمن تقدير از زحمات رياست و اساتيد اين دانشگاه، به کمبود مکان آموزشي، اداري و کلاسي اشاره کرد و گفت: اين موضوع را پيگيري خواهد کرد و با توجه به اينکه چند نقطه در شهرستان کوهرنگ وجود دارد در اسرع وقت اين موضوع حل خواهد شد.

در اين ديدار حجه الاسلام حسين پور امام جمعه کوهرنگ، سرهنگ موسايي فرمانده سپاه کوهرنگ، بخشدار مرکزي و حجه الاسلام ناصري نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ حضور داشتند.

قبل از سخنان مهندس زمانپور، دانشجويان، اساتيد و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي کوهرنگ خواسته هاي دانشجويان را بيان کردند.

انتهاي خبر/

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
20
امروز
242
دیروز
312
هفته
2769
ماه
52424