فرمانداری کوهرنگ
با حضور آقاي حمزه نماينده مردم کوهرنگ در مجلس صورت پذيرفت

چالش‌هاي شبکه شاد در کوهرنگ

کد خبر: 154912 تاریخ انتشار: 1399/09/21
نمایش: 414
اخبار
با حضور جناب آقاي حمزه، مديران کل برق، مخابرات، امور عشاير و ارتباطات و فناوري، فرماندار، امام جمعه و برخي مديران ادارات مشکلات اينترنت روستاهاي کوهرنگ پيگيري شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري کوهرنگ، آقاي مهندس زمانپور در اين جلسه گفت: قطع و وصل شدن اينترنت، عدم دسترسي برخي دانش‌آموزان به تلفن همراه و تبلت و عدم امکان دسترسي برخي مناطق به خط تلفن و اينترنت براي معلمان و دانش‌آموزان از مشکلات پيش روي فراگيري آموزش مجازي در شهرستان کوهرنگ است.

موضوعي که نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي، مديرکل ارتباطات و فناوري استانداري و مديران عامل شرکت‌هاي مخابرات و توزيع نيروي برق را به برگزاري يک جلسه در شهرستان کوهرنگ کشاند.

قدرت الله حمزه نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس استفاده از امکانات و عدالت را حق همه مردم دانست و گفت: دستگاه‌هاي مربوطه براي تأمين اينترنت و زيرساخت‌هاي شبکه‌هاي آموزش مجازي در مناطق محروم بيش از پيش تلاش کنند.

محمودي مدير شرکت مخابرات منطقه‌اي استان هم با اشاره به تجهيز ۲۱ سايت تلفن همراه تا يک ماه آينده در استان گفت: عدم تأمين و تقويت زيرساخت‌هاي لازم ارتباطي از جمله نبود فيبر نوري و عدم ارتقاء تجهيزات ارتباطي در شهرستان کوهرنگ، از جمله عوامل محروم ماندن دانش آموزان از شبکه‌هاي آموزش مجازي به ويژه شبکه شاد است.

انتهاي خبر/

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
11
امروز
29
دیروز
398
هفته
2910
ماه
52269