فرمانداری کوهرنگ
فرماندار کوهرنگ خبر داد:

راه ارتباطي روستاهاي محاصره در برف کوهرنگ بازگشايي شد

کد خبر: 155031 تاریخ انتشار: 1399/10/08 09:22:32
نمایش: 393
اخبار
فرماندار کوهرنگ گفت: راه ارتباطي ۳۰ روستاي شهرستان که در پي بارش اخير برف مسدود شده بود با تلاش شبانه‌روزي راهداران بازگشايي شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مرتضي زمانپور افزود: بارش برف در روز جمعه گذشته، که ارتفاع برف در شهر چلگرد را به بيش از نيم‌متر و گردنه‌ها را به يک متر افزايش داد، سبب شد تا راه راتباطي ۱۵ روستاي دهستان موگويي، ۱۲ روستاي بخش بازفت و سه روستا در بخش دوآب صمصامي مسدود شود.

وي ادامه داد: با پايان يافتن برف از شامگاه جمعه نيروهاي راهداري براي بازگشايي محورهاي مسدود شده بسيج شدند که پس از ساعت‌ها تلاش شامگاه شنبه محورهاي ارتباطي مسدود شده بازگشايي شد.

فرماندار کوهرنگ تصريح کرد: اگر چه گردنه عسل‌کشان تا بهار سال آينده مسدود است و ارتباط اهالي دهستان موگويي با مرکز شهرستان قطع است اما از مسير بزنويد استان لرستان و فريدن استان اصفهان راه ارتباطي در دسترس مردم اين روستاها است.

زمانپور در ادامه با هشدار نسبت به وقوع کولاک برف و ريزش بهمن در ارتفاعات و گردنه‌هاي اين شهرستان، تصريح کرد: مسافراني که قصد سفر به اين شهرستان را دارند بايدخودروهاي خود را مجهز به زنجيرچرخ کرده و نکات ايمني را در رانندگي رعايت کنند.

وي با بيان اينکه پيست اسکي کوهرنگ با تصميم ستاد مقابله با کرونا تعطيل است، افزود: تقاضا مي‌شود افرادي که قصد اسکي و ورزش‌هاي زمستاني دارند به اين شهرستان سفر نکنند چراکه خطر شيوع کرونا وجود دارد.

شهرستان کوهرنگ از مناطق برف‌گير و کوهستاني چهارمحال و بختياري در ۹۰ کيلومتري مرکز اين استان واقع شده است.

انتهاي پيام/

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
11
امروز
237
دیروز
221
هفته
2519
ماه
51222