فرمانداری کوهرنگ
فرماندار کوهرنگ خبر داد:

امدادرساني به ۷۵ خودرو گرفتار شده در برف؛ مسيرهاي مسدود شده شهرستان کوهرنگ بازگشايي شد

کد خبر: 155033 تاریخ انتشار: 1399/10/08 09:29:27
نمایش: 480
اخبار
فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به اينکه به ۷۵ خودرو گرفتار در برف خدمات‌رساني شد گفت: جاده‌ها و راه‌هاي مسدود شده بازگشايي شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري کوهرنگ، مرتضي زمانپور اظهار داشت: جاده‌هاي دهستان موگويي از مسير بزنويد لرستان و اصفهان، روستاهاي بخش بازفت و صمصامي بازگشايي شدند،مشکل خاصي وجود ندارد.

وي با تاکيد بر همراه داشتن زنجيرچرخ توسط رانندگان گفت: تردد در جاده‌ها سخت بود اما ديگر مشکلي وجود ندارد، زنجير چرخ و وسايل گرمايشي بايد در خودرو وجود داشته باشد.

فرماندار شهرستان کوهرنگ بيان داشت: يکي از مشکلات اصلي که رانندگان دچار آن شدند، زنجير چرخ بود که با وجود شرايط کرونايي کمک به آن‌ها مشکل بود.

زمانپور ادامه داد: افراد در برف گرفتار مي‌شوند و نياز به اسکان دارند با توجه به شرايط کرونايي اجبارا عده‌اي را در راهدارخانه اسکان مي‌دهيم اما باز هم نمي‌توان گفت که به طور صد در صدي پروتکل‌هاي بهداشتي رعايت مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: اگر رانندگان و راهدارها به ويروس کرونا مبتلا شوند، کارها مختل مي‌شود بنابراين لازم است مردم در خودروها حتما زنجير چرخ و وسايل گرمايشي قرار دهند.

زمانپور در پايان بيان داشت: تمام جاده‌ها را اکيپ‌هاي راهداري بازگشايي کرده‌اند، جمعيت هلال احمر نيز به 75 خودرو گرفتار در برف خدمات‌رساني کرد، اکنون تمامي دستگاه‌هاي عضو ستاد پيشگيري فرماندهي عمليات پاسخ بحران آماده باش هستند.

انتهاي پيام/

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
21
امروز
430
دیروز
307
هفته
1451
ماه
48952