فرمانداری کوهرنگ

ديدار مدير منطقه چهارمحال و بختياري بافرماندار شهرستان کوهرنگ

کد خبر: 155055 تاریخ انتشار: 1399/10/10 23:59:34
نمایش: 420
اخبار
مدير شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري جعفر سالاري نسب با فرماندار شهرستان کوهرنگ مرتضي زمان پور ديدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري کوهرنگ، در اين ديدار آخرين وضعيت موجود و مسائل مرتبط با تامين و توزيع سوخت در شهرستان کوهرنگ مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در نشست انجام شده، جعفرسالاري نسب روند سوخت رساني به مناطق سخت گذر را تشريح نمود و اظهارکرد: قبل از آغاز فصل سرما در فصل تابستان، تدابير و برنامه ريزي هاي لازم جهت سوخت رساني به مناطق صعب العبور انديشيده شد و مجاري عرضه کننده نفت سفيد نسبت به خريد به موقع ترغيب شدند تا جهت ذخيره سازي سوخت  قبل از برودت هوا و بارش نزولات آسماني و مسدود شدن مسيرها ي صعب العبور اقدام نمايند.

مدير منطقه گفت: سهميه نفت سفيد مورد نياز خانوارهاي ساکن در روستاها و بخش هاي فاقد گاز کشي شهري با پيش بيني هاي لازم تامين شد واز طريق توزيع الکترونيکي، به خانوارهاي مورد تاييد درسامانه newtejaratasan.niopdcعرضه گرديده است و همچنان توزيع سوخت ادامه دارد.

سالاري نسب افزود: گاز مايع  موردنياز متقاضيان نيز تامين گرديد که ثبت نام شدگان واجد شرايط در سامانه مذکور نيز مشکلي در دريافت  سهميه LPG ندارند.  

مدير منطقه در بازديد از کوهرنگ کيفيت سوخت رساني به اين شهرستان را ارزيابي کرد و موارد مطرح شده توسط فرماندار و مسئولان محلي از جمله احداث يک باب جايگاه عرضه فرآورده هاي نفتي در شهر چلگرد( مرکز شهرستان کوهرنگ) با توجه به نيازديده شده و پتانسيل هاي توريستي اين شهر را جهت بررسي و انجام پيگيري هاي لازم به مسئولان واحدهاي ذيربط منطقه ابلاغ نمود.

فرماندارشهرستان کوهرنگ از همکاري مطلوب مدير منطقه و ارائه خدمات مطلوب سوخت رساني شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي چهارمحال و بختياري و پيگيري ها واقدامات انجام شده تقدير و تشکر نمود.

انتهاي پيام/
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
12
امروز
47
دیروز
507
هفته
1618
ماه
49334