فرمانداری کوهرنگ

خرابي شبکه فيبرنوري روستاي خويه شهرستان کوهرنگ برطرف شد

کد خبر: 155068 تاریخ انتشار: 1399/10/13 17:04:13
نمایش: 468
اخبار
فرماندار کوهرنگ گفت: شبکه فيبرنوري روستاي خويه دهستان موگويي که بر اثر بارش برف هفته گذشته دچار خرابي شده بود پس از تلاش شبانه‌روزي اکيپ‌هاي مخابرات وصل شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان کوهرنگ، مرتضي زمانپور افزود: به سبب ارتفاع بيش از يک متري برف در گردنه‌ها و مناطق سخت‌گذر شهرستان رفع اين خرابي به سختي انجام گرفت و در نهايت اکيپ‌هاي مخابرات پس از اينکه ۲ شبانه‌روز در مسير دهستان موگويي بودند موفق به برقراري ارتباط اينترنتي و خط موبايل اين روستا شدند.

وي با اشاره به وجود ۲۲۳ روستا در شهرستان کوهرنگ، تصريح کرد: بيش از ۸۰ درصد روستاهاي اين شهرستان از امکان اينترنت پرسرعت محروم هستند و ارتباط اينترنتي در اين روستاها ضعيف است.

زمانپور تصريح کرد: طي سفر اخير مسئولان مخابرات استان به شهرستان کوهرنگ مقرر شد تا بزودي ۲۱ سايت اينترنت پرسرعت در اين شهرستان ايجاد شود که با تحقق اين برنامه تعداد قابل توجهي از روستاها به شبکه اينترنت پرسرعت متصل مي‌شوند.

بيش از چهار هزار و ۶۵۰ کيلومتر فيبرنوري در چهارمحال و بختياري اجرا شده است که از اين ميزان ۲ هزار و ۶۰۰ کيلومتر بين شهري، ۴۵۰ کيلومتر درون شهري و يک هزار و ۶۰۰ کيلومتر فيبرنوري روستايي است.

روستاي خويه از توابع دهستان موگويي شهرستان کوهرنگ در ۱۵۰ کيلومتري مرکز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.

انتهاي پيام/

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
5
امروز
36
دیروز
321
هفته
2889
ماه
52035