فرمانداری کوهرنگ
به‌علت بارش برف و کولاک؛

گرفتاري ۲۰۰ خودروي گردشگران در شهرستان کوهرنگ

کد خبر: 155244 تاریخ انتشار: 1399/11/11 15:12:34
نمایش: 799
اخبار
فرماندار کوهرنگ با اشاره به حضور گردشگران در شهرستان کوهرنگ در روز گذشته، گفت: بارش برف موجب شد حدود ۲۰۰ خودرو به‌علت شرايط نامساعد آب و هوايي، برف، کولاک و باد شديد در گردنه‌هاي چري، شاه‌منصوري و ... در برف گرفتار شوند.
مرتضي زمانپور از بارش برف در شهرستان کوهرنگ خبر داد و اظهار کرد: بارش برف از عصر روز گذشته در اين شهرستان آغاز شد و حدود ۲۰ سانتي‌متر برف جديد بر زمين نشست، در حال حاضر ارتفاع برف در شهر چلگرد حدود ۴۶ سانتي‌متر و در گردنه چري حدود ۱.۵ متر گزارش شده است.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به حضور گردشگران در شهرستان کوهرنگ در روز گذشته، افزود: بارش برف موجب شد حدود ۲۰۰ خودرو  به‌علت شرايط نامساعد آب و هوايي، برف، کولاک و باد شديد در گردنه‌هاي چري، شاه‌منصوري و ... در برف گرفتار شوند.

وي بيان کرد: اين خودروها با همکاري اداره‌کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي آزادسازي شدند، وزش باد، طوفان و کولاک هم‌چنان در شهرستان کوهرنگ ادامه دارد.

زمانپور در پايان گفت: در حال حاضر به‌علت بارش برف راه‌هاي ارتباطي دهستان موگويي، سه جو گاوشير، لبد و مناطق صعب‌العبور مسدود شده است، پس از بارش‌ها اين راه‌هاي ارتباطي بازگشايي مي‌شود.

انتهاي پيام/ه ب

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
44
امروز
392
دیروز
405
هفته
2297
ماه
51229