فرمانداری کوهرنگ

بارش برف راه ارتباطي ۲۲ روستاي شهرستان کوهرنگ را مسدود کرد

کد خبر: 155245 تاریخ انتشار: 1399/11/11
نمایش: 608
اخبار
فرماندار کوهرنگ با اشاره به بارش برف که از روز جمعه در اين شهرستان آغاز شد، گفت: بارش ها در صبح شنبه يازدهم ادامه داشت و راه ارتباطي ۲۲ روستاي شهرستان را مسدود کرد.
مرتضي زمانپور افزود: براثر اين بارش راه ارتباطي هفت روستا در بخش بازفت و ۱۵ روستاي دهستان موگويي بسته شد که با توجه به کولاک برف و مه با عادي شدن شرايط عمليات بازگشايي محورهاي ارتباطي اين روستاها آغاز مي‌شود.

وي با اشاره به وزش باد شديد و کولاک برف و مه به ويژه در گردنه‌ها و مناطق سخت‌گذر شهرستان، تصريح کرد: اين وضعيت تردد در محورهاي ارتباطي شهرستان را با اختلال روبرو کرد و خودروهايي که مجهز به زنجيرچرخ نباشند با مشکل مواجه مي‌شوند.

زمانپور با تاکيد بر خودداري از سفر به شهرستان کوهرنگ به سبب محدوديت‌هاي ناشي از شيوع کرونا و لغزندگي محورهاي ارتباطي، خاطرنشان کرد: روز جمعه دهم بهمن‌ماه، جمعيت قابل توجهي از گردشگران به شهرستان سفر کردند و گرفتار کولاک برف نيز شدند که با کمک راهداران اين مشکل برطرف شد.

فرماندار کوهرنگ، يخ‌زدگي لوله‌هاي انتقال آب شرب را از ديگر چالش‌هاي شهرستان طي يک ماه اخير عنوان کرد و گفت: به سبب برودت هوا برخي چشمه‌ها و لوله‌هاي انتقال آب دچار يخ‌زدگي شدند که اين موضوع آبرساني در برخي مناطق را با چالش مواجه کرده است.

انتهاي پيام/ ه ب

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
11
امروز
287
دیروز
312
هفته
2769
ماه
52424