فرمانداری کوهرنگ
برف و سيلاب 200 ميليارد ريال خسارت به کوهرنگ زد.

.

.

کد خبر: 31285 تاریخ انتشار: 1397/10/15
نمایش: 547
اخبار
 
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: وقوع کولاک برف، سيلاب و وزش بادهاي شديد طي 48 ساعت گذشته 200 ميليارد ريال خسارت به زيرساخت هاي اين شهرستان وارد کرد.
 
مرتضي زمانپور افزود: بارش هاي اخير که از چهارشنبه شب در شهرستان آغاز و تا صبح امروز تداوم داشت، باعث وقوع سيلاب و بسته شدن برخي از راه هاي ارتباطي روستايي شهرستان شده است.
 
وي از بسته شدن راه ارتباطي 30 روستاي شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: راه ارتباطي 15 روستاي بخش بازفت، دهستان موگويي و برخي روستاهاي دوآب صمصامي قطع شده که با تلاش راهداري در حال بازگشايي اين محورها هستيم.
 
زمانپور تصريح کرد: همچنين وزش تندبادهاي شديد که در برخي ساعات به 130 کيلومتر بر ساعت نيز مي رسد برق 25 روستاي شهرستان را قطع کرد که اميد مي رود بزودي اين مشکل نيز برطرف شود.
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به گرفتار شدن بيش از 100 خانوار روستايي شهرستان در محاصره سيلاب، افزود: با کمک نيروهاي امدادي هلال احمر و راهداري به اين خانوارها امدادرساني شده است و مشکلي در اين خصوص وجود ندارد.
 
زمانپور خاطرنشان کرد: همچنين به سرنشينان بيش از 200 خودروي گرفتار در کولاک برف در محورهاي مواصلاتي شهرستان نيز امدادرساني و اقلام مورد نياز بين آنها توزيع شد.
 
وي با بيان اينکه هم اکنون تردد در همه محورهاي ارتباطي اين شهرستان برقرار است به مسافران توصيه کرد تا در عبور از محورهاي اين شهرستان خودروهاي خود را به زنجيرچرخ مجهز کنند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
9
امروز
74
دیروز
307
هفته
1451
ماه
48952