فرمانداری کوهرنگ

7گمشده در زردکوه نجات يافتند

کد خبر: 31359 تاریخ انتشار: 1397/10/27
نمایش: 537
اخبار

 

 فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: 7 روستايي گمشده در ارتفاعات زردکوه با همکاري مردم محلي و گروه هاي امداد و نجات جمعيت هلال احمر نجات يافتند.

 
 

مرتضي زمانپور شامگاه  افزود: اين افراد که گرفتار کولاک برف شده بودند، پس از سه شبانه روز سردگرداني در برف و کولاک به کانون خانواده هاي خود بازگشتند.
وي، ارتفاع برف در گردنه هاي اين شهرستان را 2 متر و نيم اعلام کرد و گفت: در چنين شرايطي برف مسير ارتباطي روستاها را مسدود کرده است و مردم منطقه بايد نسبت به ترددهاي خود مراقبت بيشتري داشته باشند.
زمانپور با بيان اينکه تردد در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان بسيار کُند است، تصريح کرد: تردد از گردنه هاي چري و شاه منصوري ممنوع است و توصيه مي شود مردم از سفرهاي غيرضرور به اين منطقه خودداري کنند.
فرماندار شهرستان کوهرنگ همچنين از تشکيل کميته امنيت بحران و نياز جدي به ماشين هاي برف روب در شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به گستردگي محورهاي مواصلاتي، موقعيت کوهستاني و بارش شديد برف با پيگيري مسئولان ارشد استان هفت دستگاه ماشين سنگين برف روب به تجهيزات راهداري شهرستان اضافه شد.
، 2 تن از گمشدگان در ارتفاعات شهرستان کوهرنگ از سه روز گذشته و 5 تن ديگر از صبح امروز در منطقه پاوشتک زردکوه گرفتار کولاک برف شده بودند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
9
امروز
222
دیروز
321
هفته
2889
ماه
52035