فرمانداری کوهرنگ

گردنه هاي چري و شاه منصوري کوهرنگ به طور موقت مسدود شد

کد خبر: 31363 تاریخ انتشار: 1397/10/27 08:30:11
نمایش: 677
اخبار
گردنه هاي چري و شاه منصوري کوهرنگ به طور موقت مسدود شد
فرماندار شهرستان کوهرنگ  گفت : به علت کولاک شديد و کاهش ديد تردد در گردنه هاي چري و شاه منصوري شهرستان کوهرنگ امکان پذير نيست و اين دو گردنه به صورت موقت مسدود شد.
 
مرتضي زمانپور افزود: در پي وضعيت جوي نامساعد، کولاک شديد برف و کاهش ديد محور چلگرد، چمن گلي، مسجد سليمان و گردنه هاي چري و شاه منصوري تا فروکش کردن کولاک مسدود شد.
وي گفت: اين مسدود شدن به منظور پيشگيري از حوادث و سوانح و کاهش مشکلات احتمالي براي رانندگان در حال ترد در اين محور اعلام شد.
وي اظهار داشت: محدوديت هاي ترافيکي از سوي پليس راه استان در اين محور اجرايي و با مساعد شدن وضعيت جوي و ايمن سازي محور توسط راهداران محور بازگشايي مي شود.
فرماندار کوهرنگ گفت: در برخي از محورهاي اين استان بارش پراکنده برف به صورت کولاک گزارش شده است و توصيه مي شود رانندگاني که قصد عبور از اين مسيرها را دارند با سرعت مطمئنه و فاصله طولي حرکت کنند.
زمانپور افزود: افرادي که قصد سفر به نقاط مختلف چهارمحال و بختياري و يا استان هاي همجوار از محورهايي که هنوز مسدود نشده را دارند، سوخت کافي، زنجير چرخ، خوراکي و ساير بايد تجهيزات زمستاني مورد نياز را به همراه داشته باشند.
به گفته وي ،براي تردد در محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختياري رعايت نکات ايمني با احتياط در رانندگي براي مسافران الزامي است.


 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
19
امروز
94
دیروز
507
هفته
1618
ماه
49334