فرمانداری کوهرنگ

برف زمستاني در شهرستان کوهرنگ پذيراي 50 هزار گردشگر

کد خبر: 31372 تاریخ انتشار: 1397/10/29 08:09:23
نمایش: 747
اخبار
انتظار علاقه مندان به بازي هاي زمستاني در چهارمحال و بختياري پس از سه سال بي برفي به سر آمد و برف در بيست و هشتمين روز از دي ماه بيش از 50 هزار گردشگر را به سمت کوهرنگ کشاند.
 
خشکسالي هاي اخير در چهارمحال و بختياري حتي به کوهرنگ به عنوان برف گير ترين منطقه کشور نيز رسيده بود و باعث آب شدن 18 متري يخچال هاي دائمي شده بود.
در اين سه سال پيست اسکي کوهرنگ نيز به دليل نبود برف تعطيل شده بود و کمتر کسي در اين چند سال به ورزش هاي زمستاني فکر مي کرد.
اما بارش هاي دي ماه امسال در کوهرنگ رونق ورزش هاي زمستاني را براي اين علاقه مندان به ارمغان آورد و در نخستين جمعه پس از بارندگي ها ، علاقه مندان براي لذت بردن از اين نعمت الهي ، راهي کوهرنگ شدند.
فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: اين شهرستان روز جمعه پذيراي حدود 50 هزار گردشگر و علاقمند به ورزش هاي زمستاني بود.
مرتضي زمانپور افزود: 10 هزار خودرو از نقاط مختلف کشور از جمله استانهاي خوزستان، تهران و استانهاي جنوبي کشور در اين روز به کوهرنگ سفر کردند و از طبيعت برفي اين شهرستان لذت بردند.
وي ادامه داد: جمعيت مسافران سبب شکل گيري ترافيک سنگين در محورهاي ارتباطي اين شهرستان شد که با استقرار اکيپ هاي پليس راه مشکلي در اين خصوص بوجود نيامد.
زمانپور از بازگشايي همه محورهاي ارتباطي اين شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش هفت اکيپ مستقر اداره برق در شهرستان و 17 اکيپ کمکي اعزامي از مرکز استان برق تمامي مناطق شهرستان وصل شده و مشکلي در اين خصوص وجود ندارد.
فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به وجود 900 کيلومتر راه اصلي، فرعي و روستايي در اين شهرستان، اظهار داشت: 8 اکيپ راهداري با 60 دستگاه ماشين آلات سبک و سنگين برف روب با تلاش شبانه روزي تمام محورهاي شهرستان را برف روبي و بازگشايي کردند.
زمانپور با قدرداني از تلاش اکيپ هاي راهداري، جمعيت هلال احمر، اورژانس، اداره برق، پليس راه، نيروي انتظامي و ساير دستگاه هاي عضو مديريت بحران شهرستان در همراهي و کنترل مناسب شرايط شهرستان خاطرنشان کرد: با تلاش اين نيروها شاهد کمترين مشکل در شهرستان بوديم.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
106
امروز
447
دیروز
377
هفته
2208
ماه
50902