فرمانداری کوهرنگ

دعوت فرماندار کوهرنگ از مردم جهت حضور پرشور در راهپيمايي 22 بهمن

کد خبر: 31482 تاریخ انتشار: 1397/11/21
نمایش: 1281
اخبار
دعوت فرماندار کوهرنگ از مردم جهت حضور پرشور در راهپيمايي 22 بهمن
 
فرماندارکوهرنگ با صدور پيامي از آحاد مردم ولايت مدار شهرستان کوهرنگ براي حضور گسترده و پرشورتر از سالهاي قبل در راهپيمايي 22 بهمن دعوت بعمل آورد.
متن پيام مرتضي زمانپور بدين شرح مي باشد:
بسم الله الرحمن الرحيم
انقلاب اسلامي ايران به رهبري معمار کبير انقلاب، حضرت امام خميني(ره) در سال ۵۷ با خون شهدا، وحدت کلمه و حضور در صحنه هاي مختلف به ثمر نشست و اکنون با گذشت 40 سال از اين پيروزي شکوهمند، عليرغم همه تبليغات و ترفندهاي نافرجام دشمنان، با بهره گيري از رهنمودهاي مقام رهبري و حضور حماسي مردم ايران به پيشرفت و بالندگي در عرصه سياسي، اقتصادي، نظامي و علمي رسيده است.
اينکه در طليعه خورشيد چهلمين بهار پيروزي انقلاب اسلامي، اين انقلاب براي ادامه راه خود به وحدت و همدلي نياز دارد و راهپيمايي 22 بهمن بهترين فرصت براي حفظ وحدت کلمه است؛ مردم با حضور گسترده خود در اين راهپيمايي در راستاي مشارکت اجتماعي، سياسي و ديني، مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني مي زنند تا جهانيان متوجه عظمت و اقتدار اين ملت و انقلاب شوند.

اينجانب از مردم هميشه در صحنه و ولايت مدار شهرستان کوهرنگ دعوت مي نماييم تا با شرکت عزت آفرين خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن، بار ديگر با آرمان هاي شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق و بيعت نموده و همگام و هم صدا با سراسر کشور، اين اتحاد ملي را به نمايش بگذارند.
 
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
12
امروز
148
دیروز
507
هفته
1618
ماه
49334