فرمانداری کوهرنگ

محدوديت‌هاي جديد کرونايي در کوهرنگ اعمال مي‌شود

کد خبر: 155425 تاریخ انتشار: 1399/11/29 09:26:48
نمایش: 867
اخبار
فرماندار کوهرنگ از اعمال محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي جديد کرونايي در اين شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به قرمز بودن وضعيت ۱۰ شهرستان خوزستان، ورود هرگونه مسافر و گردشگري از استان خوزستان به اين شهرستان از محل گردنه تاراز ممنوع است.
مرتضي زمان‌پور با اشاره به تبديل شهرستان کوهرنگ از وضعيت آبي به زرد گفت:همچنين تمامي ورودي‌هاي شهرستان کوهرنگ از سمت شهرستان فارسان، شهرستان اردل و سودجان شهرستان شهرکرد در چهارمحال و بختياري، دهستان موگويي در مجاورت با استان لرستان و چادگان استان اصفهان بررسي مي‌شود.

زمان‌پور افزود: تا زمان رفع محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي جديد کرونايي، برگزاري هرگونه مراسم و اجتماع در شهرستان کوهرنگ به‌خصوص در مکان‌هاي عمومي، مسجدها و فضاهاي سربسته ممنوع است.

وي تصريح کرد: در اين مدت تمامي قوانين مرتبط با وضعيت زرد در شهرستان کوهرنگ اعمال خواهد شد.

 ويروس کرونا که منجر به بيماري نوپديد کوويد ۱۹ شده است، بسياري از کشورهاي جهان درگير کرده است و سازمان بهداشت جهاني را برآن داشته تا وضعيت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگاني از ماسک، رعايت فاصله ۲ متري از يکديگر، شست‌وشوي دست‌ها با آب و صابون، رعايت بهداشت فردي، خودداري از دست دادن‌هاي مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتي است که پزشکان متخصص براي پيشگيري از شيوع اين ويروس توصيه مي‌کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
6
امروز
149
دیروز
377
هفته
2208
ماه
50902