فرمانداری کوهرنگ
با مصوبه ستاد کرونا؛

مسير ارتباطي شهرستان کوهرنگ به مسجد سليمان خوزستان مسدود شد

کد خبر: 155504 تاریخ انتشار: 1399/12/11 17:04:45
نمایش: 840
اخبار
فرماندار کوهرنگ گفت: با توجه به شيوع ويروس جهش‌يافته کرونا در استان خوزستان و پيشگيري از ورود آن به شهرستان کوهرنگ مسير ارتباطي اين ۲ منطقه مسدود شد.
مرتضي زمانپور افزود: شهرستان کوهرنگ در حال حاضر در وضعيت زرد (خطر متوسط) شيوع کرونا قرار دارد و با توجه به مصوبه ستاد کرونا مبني بر کنترل مبادي ورودي و خروجي با استان خوزستان اين اقدام انجام شده است.

وي ادامه داد: علاوه‌بر آن در ساير مبادي ورودي و خروجي شهرستان نيز محدوديت‌هاي شديد ترددي اعمال شده و تلاش‌ها بر اين است تا از هرگونه تردد غيرضروري بين شهرستاني جلوگيري شود.

زمانپور تصريح کرد: گروه‌هاي نظارت بر ترددها در روستاي افسرآباد مرز بين کوهرنگ و اردل، باباحيدر در محور ارتباطي کوهرنگ و فارسان، سودجان در مرز شهرکرد و کوهرنگ و مناطق مرزي شهرستان‌هاي لرستان و اصفهان مستقر شده‌اند.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به اجراي طرح سردار سهيد حاج قاسم سليماني در اين شهرستان، خاطرنشان کرد: اين طرح تاثير بسزايي در پيشگيري از شيوع کرونا در شهرستان داشته است.

زمانپور با توصيه بر رعايت بيش از پيش پروتکل‌هاي بهداشتي افزود: همچنان توصيه مي‌شود تا مردم از برگزاري دورهمي‌ها و مجالس عروسي و ختم خودداري کرده و نسبت به استفاده از ماسک و رعايت فاصله اجتماعي اهتمام بيشتري به کار گيرند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
35
امروز
3
دیروز
507
هفته
1618
ماه
49334