فرمانداری کوهرنگ

۵۵ ميليارد تومان اعتبار به جاده شهرکرد به بازفت اختصاص يافت

کد خبر: 155505 تاریخ انتشار: 1399/12/11 17:07:15
نمایش: 864
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: جاده شهرکرد به شلمزار به ناغان به بازفت از طرح‌هاي مهم اقتصاد مقاومتي استان است که براي آن در بودجه سال آينده بيش از ۵۵ ميليارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
الله‌کرم نصيري در بازديد از گردنه چري در محور ارتباطي شهرکرد به شلمزار به ناغان به بازفت اظهار داشت: اين طرح راهسازي تاثير بسزايي در اقتصاد منطقه و تسهيل در ترددها به دنبال خواهد داشت و مسير ارتباطي استان به مناطق جنوبي از جمله استان خوزستان را کوتاه‌تر و ايمن‌تر مي‌کند.

وي ادامه داد: تونل چري به طول سه هزار و ۴۰۰ متر يکي از مهمترين قطعات اين مسير ارتباطي به شمار مي‌رود که با احداث و بهره‌برداري از آن نقاط حادثه‌خيز و پيچ‌هاي پرخطر منطقه رفع و جاده ارتباطي استان به مسجدسليمان خوزستان ۱۰ کيلومتر کوتاه‌تر مي‌شود.

نصيري با بيان اينکه تاکنون ۴۵۰ متر از تونل چري حفاري شده است، تصريح کرد: حدود ۴۰۰ متر آن در سالجاري حفاري شده و اميد است با تخصيص اعتبار مناسب که در بودجه سال آينده براي اين طرح پيش‌بيني شده از پيشرفت فيزيکي بيشتري برخوردار شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: اگر اعتبار مناسبي به طرح جذب شود پيش‌بيني مي‌شود تا ۲ سال آينده به بهره‌برداري برسد.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري نيز در اين بازديد اظهار داشت: محور شهرکرد به شلمزار به بازفت ۱۴۰ کيلومتر طول دارد که در انتهاي اين مسير تونل چري واقع شده است.

مجيد نظري با اشاره به اجراي عمليات حفاري تونل، تصريح کرد: مقرر شد تا با توجه به مخاطرات حفاري، بارش‌ها و ريزش تونل در سريع‌ترين زمان براي حفظ ايمني تونل عمليات لاينينگ (طراحي و ساخت قالب‌هاي تونل) اجرا شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
11
امروز
224
دیروز
377
هفته
2208
ماه
50902