فرمانداری کوهرنگ

حضور فرماندار شهرستان کوهرنگ در جمع مردم منطقه بيرگان و شهرياري

کد خبر: 167623 تاریخ انتشار: 1400/12/18
نمایش: 598
اخبار
فرماندار شهرستان کوهرنگ در جمع مردم منطقه بيرگان و شهرياري با بيان اينکه دولت تمام تلاش خود را بکار بسته تا مشکلات مردم را حل کند، گفت: در مسيرگام دوم انقلاب که در حقيقت دومين مرحله خودسازي است و فصل جديد زندگي جمهوري اسلامي را رقم مي‌زند و انقلاب را نيز به آرمان بزرگش که ايجاد تمدن نوين اسلامي هست نزديک مي‌کند
شهباز اکبري افزود: انقلاب اسلامي به‌پشتوانه حمايت‌هاي بي‌دريغ ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي، فراز و نشيب‌ها و توطئه‌هاي گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب را با صلابت و موفقيت پشت‌سر گذاشته و امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان مي‌درخشد.
وي تصريح کرد: امروز کشور با مشکلات زيادي در عرصه اقتصادي و معيشتي مردم روبروست که بخش زيادي از آن ناشي از مديريت هاي غلط گذشته است و دولت کنوني همه عزم و تلاش خود را به کار گرفته تا گره گشاي مشکلات باشد، و انشالله از تمامي ظرفيت ها براي حل مشکلات مردم کوهرنگ استفاده خواهيم کرد.
فرماندار کوهرنگ بيان کرد: مشکلات اقتصادي يک شبه قابل حل شدن نيست و بايستي با برنامه ريزي مدون و ريل گذاري و بستر سازي بتوان بتدريج از چالش ها خارج شد.
وي اضافه کرد: بايد مراقب شيطنت افرادي باشيم که اين روزها با وارونه نشان دادن حقايق مي خواهند وانمود کنند که مسئولين نمي تواند مشکلات مردم را حل کند در حال که با هوشياري و اتکا به همه ظرفيت هاي داخلي مي توانيم از تنگناهاي اقتصادي عبور کنيم.
شهباز اکبري با اشاره به حق و حقوق مردم بيرگان و شهرياري افزود: مدرسه، مسکن، بهداشت، طرح هاي هادي، آب، برق و گاز افزود:  بعد از چندين سال بي تفاوتي که از سال ۹۶ که آب منطقه‌اي حقوق کارگران را پرداخت نکرده بود با تلاشهاي زياد پرداخت شد.
رايزني هاي زياد و مستمر با وزارت نيرو و همچنين تلاش هاي استاندار انقلابي استان چهارمحال و بختياري و سرپرست فرمانداري کوهرنگ، انشالله همچون پرداخت حقوق معوقه ۱۱ ماهه کارگران در مرحله اول شاهد انجام تملک در بيرگان باشيم.
يادآور مي شود که فرماندار انقلابي و جهادي شهرستان کوهرنگ از زمان انتصاب، با حضور در مناطق زلزله‌زده بخش دوآب صمصامي و بازفت و همچنين بيرگان و شهرياري و روستاهاي بخش مرکزي از جمله بنواستکي از نزديک با مردم ديدار و مشکلات را جويا شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
16
امروز
338
دیروز
312
هفته
2769
ماه
52424