فرمانداری کوهرنگ

زنگ مهر با حضور ويدئوکنفرانسي رئيس‌جمهور در مدرسه جديدالتأسيس لبد نواخته مي‌شود

کد خبر: 179069 تاریخ انتشار: 1401/06/15
نمایش: 644
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: 31 شهريورماه سال‌جاري زنگ مهر از طريق ويدئوکنفرانس و با حضور رييس‌جمهور در مدرسه تازه‌تاسيس لبد بخش بازفت شهرستان کوهرنگ به‌صدا در مي‌آيد.
غلامعلي حيدري شامگاه شنبه در نشست بررسي مصوبات سفر رييس‌جمهور به روستاي لبد بخش بازفت در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختياري اظهار کرد: در اين مراسم معاون و يا نماينده تام‌الاختيار رييس‌جمهور و يا يکي از وزيران حضور ميداني پيدا مي‌کند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: تا 30 شهريورماه سال‌جاري بايد تمامي مصوبات سفر رئيس‌جمهور به لبد کوهرنگ در حوزه‌هاي آب، مسکن روستايي، جاده‌سازي، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و مخابرات اجرايي، تکميل و آماده بهره‌برداري شود.

حيدري تصريح کرد: تمامي دستگاه‌ها و ماشين‌آلات راه‌سازي زيرمجموعه اداره‌کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري براي تکميل زيرسازي و آسفالت جاده لبد کوهرنگ بسيج و به‌صورت سه شيفت در شبانه‌روز مشغول به‌کار شود.

وي يادآور شد: پنجشنبه هفته جاري نشست ميداني مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با مصوبات سفر رييس‌جمهور به لبد کوهرنگ و مديران عامل بانک‌هاي استان به‌منظور تسهيل در پرداخت وام‌هاي آسيب‌ديدگان 496 واحد مسکوني زلزله سال گذشته در بخش‌هاي بازفت و دوآب‌صمصامي به رياست سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري برگزار خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختياري عنوان کرد: اصلاح شبکه آب‌رساني روستاي لبد کوهرنگ به‌منظور تکميل زيرسازي و آسفالت معابر اين روستا تا قبل از 30 شهريورماه جاري از سوي بنياد مسکن انقلاب اسلامي و با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان انجام شود.

وي گفت: تعمير و مرمت مدرسه قديمي و ساخت دو مدرسه جديد روستاي لبد کوهرنگ به‌عنوان مصوبه سفر رييس‌جمهور به اين منطقه تا قبل از شهريورماه جاري به پايان رسيده و قابل افتتاح است.

حيدري تاکيد کرد: معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري، مديران و يا معاونان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط در چهارمحال و بختياري و مديران زيرمجموعه در شهرستان کوهرنگ تا زمان تکميل و امکان بهره‌برداري از طرح‌هاي مصوب سفر رييس‌جمهور به لبد کوهرنگ در اين منطقه حضور داشته باشند.


استاندار چهارمحال و بختياري افزود: تجميع روستاهاي اطراف لبد و استقرار آنان در شهرک رهبري در دستور کار تمامي مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط در چهارمحال و بختياري و شهرستان کوهرنگ باشد.


علي حيدري_ سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري نيز گفت: 100 درصد مصوبات سفر رييس‌جمهور به لبد تا پايان ماه جاري اجرايي خواهد شد.

وي تصريح کرد: تمامي مشکلات احتمالي مربوط به اجراي مصوبات سفر رييس‌جمهور به لبد کوهرنگ رفع شده و زمينه تکميل و بهره‌برداري از اين مصوبات تا پايان نيمه نخست سال‌جاري فراهم شده است.

حيدري يادآور شد: پايان هفته جاري در نشستي با حضور مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با مصوبات سفر رييس‌جمهور به لبد کوهرنگ و مديران عامل بانک‌هاي چهارمحال و بختياري علاوه بر تسهيل اجراي اين مصوبات زمينه پرداخت بقيه سهميه وام‌هاي آسيب‌ديدگان 496 واحد مسکوني زلزله سال گذشته در بخش‌هاي بازفت و دوآب‌صمصامي شهرستان کوهرنگ محقق مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
13
امروز
352
دیروز
307
هفته
1451
ماه
48952