فرمانداری کوهرنگ

پيست اسکي کوهرنگ آماده ميزباني از علاقمندان به ورزش‌هاي زمستانه

کد خبر: 180161 تاریخ انتشار: 1401/10/26 08:00:59
نمایش: 1068
اخبار
فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به جلسات مستمر و پيگيري‌هاي صورت گرفته برخي از نواقص موجود در پيست کوهرنگ رفع و اين پيست راه‌اندازي شد.

شهباز اکبري در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ارتفاع برف در اين شهرستان با وجود بارش‌هاي اخير به حد قابل قبولي رسيده است.
 

وي تصريح کرد: شهرستان کوهرنگ به سبب برف زيادي که در آن وجود دارد مورد توجه علاقمندان به بازي‌هاي زمستاني قرار دارد و مقصد گردشگران بسياري از نقاط مختلف کشور است.
 

اکبري يادآور شد: با توجه به جلسات مستمر و پيگيري‌هاي صورت گرفته برخي از نواقص موجود در پيست کوهرنگ شناسايي و رفع و اين پيست راه‌اندازي شد.
 

فرماندار شهرستان کوهرنگ بيان داشت: شرايط از نظر رفاهي براي حضور علاقمندان به اسکي در پيست کوهرنگ فراهم است و قريب به ۲۰۰ تخت در شهرستان پيش‌بيني شده است.
 

وي از آمادگي ۳۶ مرکز رفاهي براي خدمت‌رساني به گردشگران در شهرستان کوهرنگ خبر داد و يادآور شد: اين درحالي است که مشکلات موجود در بحث سرويس‌هاي بهداشتي نيز مرتفع شده است.
 

اکبري با اشاره به تعريض جاده‌هاي دسترسي به اين شهرستان بيان داشت: راهداراي و شهرداري بحث بازگشايي راه‌ها را در دستورکار خود قرار داده‌اند.
 

وي از آمادگي کامل پيست اسکي کوهرنگ خبر داد و گفت: آمادگي برگزاري مسابقات در سطح ملي در اين پيست به اطلاع اداره ورزش و جوانان و فدراسيون‌هاي مرتبط رسانده شده است.
 

فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: برنامه‌ريزي‌ها براي ميزباني از جشنواره ملي برف و يخ صورت گرفته و نتيجه تا آخر هفته اعلان مي‌شود، با قطعي شدن اين ميزباني به دانشگاه‌هاي مرتبط کشور اعلام مي‌شود تا براي حضور در جشنواره وارد چهارمحال و بختياري شوند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
12
امروز
44
دیروز
507
هفته
1618
ماه
49334