فرمانداری کوهرنگ
/ايرنا/

تصويب ۵ طرح هادي در شهرستان کوهرنگ

کد خبر: 180269 تاریخ انتشار: 1401/11/07 17:53:15
نمایش: 1062
اخبار
فرماندار شهرستان کوهرنگ از تصويب اجراي پنج طرح هادي با ۵۰ ميليارد ريال اعتبار خبر داد.

شهباز اکبري در گفت‌و گو با ايرنا اظهار کرد: با حضور نماينده مردم در مجلس و چهار فرماندار شهرستاهاي کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار و مسوولان در بنياد مسکن انقلاب اسلامي و وزارت کشور، براي کوهرنگ اعتبار لازم جهت اجراي طرح هادي پنج روستا به مبلغ ۵۰ ميليارد ريال و ساخت يک منزل مسکوني براي نيازمندان مصوب شد و براي شهرداي‌هاي شهرستان علاوه بر تخصيص مبلغي اعتبار تجهيزات سنگين اختصاص يابد.
 

فرماندار شهرستان کوهرنگ يادآور شد: در نشست با رييس صندوق بازنشستگي کشور نيز مقرر شد سه طرح جهت سرمايه‌گذاري وپرداخت تسهيلات در حوزه هاي گردشگري و آب به ويژه مواد غذايي و مصرفي به عنوان صنايع پيشران در شهرستان آماده شود.
 

به گفته وي، در نشست با معاون وزير نيرو قول مساعد داده شد پرداخت ۸۰ ميليارد ريال ارزش افزوده اماکن و نيروگاه برق آبي وزارت متبوع در کوهرنگ به شهرداري چلگرد اجرايي شود.
 

وي يادآور شد: مردم کوهرنگ انتظار دارند همانند سهم استان‌هاي نفت‌خيز از منابع فروش نفت، بخشي از منابع حوضه آب به اين شهرستان اختصاص يابد.
 

اکبري اظهار داشت: در مدت فعاليت دولت سيزدهم پيگيري‌هايي براي تخصيص قسمتي از درآمدزايي نيروگاه برق‌آبي کوهرنگ به اين شهرستان انجام شده و همچنان در حال پيگيري است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
38
امروز
491
دیروز
307
هفته
1451
ماه
48952