فرمانداری کوهرنگ

گزارشي از تخريب خانه‌هاي روستايي در کوهرنگ اعلام نشده است

کد خبر: 180560 تاریخ انتشار: 1401/11/26
نمایش: 901
اخبار
فرماندار کوهرنگ گفت: تاکنون گزارشي مبني بر تخريب واحدهاي مسکوني روستايي در شهرستان در پي بارش برف اعلام نشده است.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، شهباز اکبري روز چهارشنبه 26 بهمن با اعلام اين خبر افزود: اگرچه بارش ها همچنان در شهرستان ادامه دارد و در بخي ساعات به شکل تگرگ و باران ظاهر مي شود اما تاکنون گزارشي مبني بر تخريب واحد مسکوني در شهرستان اعلام نشده است.

وي ادامه داد: با کمک دستگاه هاي خدمات رسان، ارائه خدماتي نظير آب، برق و گاز در شهرستان با مشکلي روبرو نشده است و همچنان برقرار است.

فرماندار کوهرنگ همچنين از آغاز بازگشايي محورهاي روستايي اين شهرستان خبر داد و گفت: پس از برف روبي محورهاي اصلي و فرعي شهرستان، برف روبي محورهاي ارتباطي روستايي آغاز شده است.

اکبري با اشاره به لغزندگي محورهاي ارتباطي اين شهرستان، تصريح کرد: تردد در اين محورها تنها با زنجيرچرخ امکانپذير است و توصيه مي شود از ترددهاي غيرضروري در اين شهرستان خودداري شود.

وي افزود: تمام دستگاه هاي خدمات رسان و ستاد مديريت شهرستان در منطقه در حالت آماده باش قرار دارند و تجهيزات برف روبي از استانهاي معين به امکانات اين شهرستان اضافه شده است.


گفتني است؛ سرپرست معاونت توسعه و منابع استانداري چهارمحال و بختياري از روز چهارشنبه به منظور نظارت ميداني بر نحوه خدمات‌رساني به مردم و برنامه‌ريزي براي رفع مشکلات شکل گرفته به شهرستان کوهرنگ سفر کرده است.




 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08

پیوندها













 
 

 

اوقات شرعی

آمار سایت

آنلاین ها
6
امروز
155
دیروز
377
هفته
2208
ماه
50902